Projekt regulaminu "Orlika wodnego".

Opublikowano: 2021-05-13 07:48

 

Projekt Regulaminu korzystania z obiektu

Wodny Orlik”

ul. Smukalska 177

będącego w trwałym zarządzie

Szkoły Podstawowej nr 34 w Bydgoszczy

 

 

  1. Obiekt jest ogólnodostępny dla dzieci, młodzieży szkolnej oraz osób dorosłych.

  2. Obiekt przeznaczony jest do realizacji :

- grupowych spotkań edukacyjnych, integracyjnych, rekreacyjnych i sportowych szkolnych grup młodzieży miasta Bydgoszczy.

- realizacji spotkań zorganizowanych grup harcerskich, klubowych, stowarzyszeniowych.

  1. Na obiekcie w dyspozycji korzystających pozostają:

- pomieszczenia budynku (sala edukacyjna, aneks kuchenny, 2 szatnie, 3 toalety)

- wiata widokowa,

- krąg integracyjny na zewnątrz budynku

- mini parking ( 2 pojazdy)

  1. Wstęp jest bezpłatny z wyjątkiem płatnego wykorzystania pomieszczeń oraz wyposażenia i udostępnianego sprzętu.

  2. Z obiektu należy korzystać zgodnie z warunkami technicznymi eksploatacji oraz zasadami dobrosąsiedzkiego współżycia.

  3. Obiekt będzie dostępny codziennie w godzinach dla grup wcześniej umówionych 900 - 1800, w dni wolne od pracy (soboty, niedziele) w godzinach 1200 – 1800. W święta oraz w okresie zimowym (od grudnia do końca marca) obiekt nie będzie udostępniany.

  4. W czasie roku szkolnego, w dni robocze, w godzinach 900 – 1600kompleks udostępniony jest wyłącznie grupom zorganizowanym szkół i placówek oświatowych miasta Bydgoszczy.

  5. Zajęcia prowadzone w godzinach określonych w punkcie 2 odbywają się pod nadzorem instruktora, nauczyciela lub innej uprawnionej osoby odpowiedzialnej za organizację i bezpieczeństwo.

  6. Harmonogram wykorzystania obiektu udostępniony będzie (po zakończeniu prac modernizacyjnych oraz stanu pandemii) na stronie internetowej szkoły www.sp34.edu.bydgoszcz.pl pod zakładką „Wodny ORLIK”. Korzystanie z obiektu jest możliwe po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z dyrektorem szkoły i wpisaniu do harmonogramu lub rejestru użytkowników.

  7. Przedstawiciel zespołu - osoba dorosła - osób korzystających z obiektu przyjmuje pełną odpowiedzialność za powierzone mienie co dokumentuje w spisie wynająć obiektu.

  8. Dorośli mogą korzystać z obiektu po wcześniejszym uzgodnieniu z zarządzającym, dyrektorem Szkoły Podstawowej nr 34 w Bydgoszczy.

  9. Jednocześnie z obiektu może korzystać do 25 osób

Na ogrodzonym terenie obiektu nie przewiduje się miejsca dla osób postronnych – nie wchodzących w skład grupy, która będzie obiekt wykorzystywała.

  1. Teren obiektu będzie objęty ciągłym video-monitoringiem.

  2. Korzystający z obiektu są zobowiązani do zachowania porządku i czystości na całym obiekcie, przestrzegania przepisów bhp i p.poż, podporządkowania się poleceniom instruktorów i pracowników obsługi oraz zachowywania się w sposób kulturalny.

  3. Osoba odpowiedzialna za prowadzenie działań, zajęć na terenie obiektu zobowiązana jest przed ich rozpoczęciem do sprawdzenia stanu technicznego i zapoznania uczestników z instrukcją funkcjonowania na terenie obiektu. Ewentualne nieprawidłowości należy zgłaszać bezzwłocznie zarządzającemu.

  4. Administrator –zarządzający kompleksu boisk nie ponosi odpowiedzialności za:

    • bezpieczeństwo osób naruszających niniejszy regulamin,

    • szkody powstałe w wyniku działania osób trzecich,

    • rzeczy pozostawione bez opieki.

 

  1. Za bezpieczeństwo osób korzystających z obiektów podczas zorganizowanych zajęć sportowych, rekreacyjnych i integracyjnych odpowiada osoba prowadząca te zajęcia.

  2. Dzieci i młodzież do lat 18 mogą korzystać z obiektu wyłącznie pod opieką osoby dorosłej.

  3. Osoby korzystające z obiektu ponoszą odpowiedzialność materialną za ewentualne zniszczenia.

  4. Na terenie obiektu i w jego najbliższym otoczeniu obowiązuje całkowity zakaz: 

    • spożywania alkoholu,

    • palenia tytoniu,

    • używania środków odurzających,

    • przebywania będąc pod wpływem ww. środków,

a ponadto zabrania się :

  • wprowadzania na teren obiektu zwierząt,

  • wchodzenia na ogrodzenie,

  • korzystania z obiektu bez zgody zarządzającego,

  • przebywania i korzystania z obiektu poza godzinami otwarcia.

Nad prawidłowym korzystaniem z obiektu czuwa organizator spotkań, zajęć eventów, który ma prawo przerwać zajęcia i wyprosić poza obiekt osoby niestosujące się do postanowień niniejszego regulaminu.

 

Niezastosowanie się do niniejszego regulaminu może być skierowane do postępowania karno-administracyjnego (z art.51 § 1 i 2 KW, art. 54 KW) a w szczególnych przypadkach na drogę postępowania karnego (art.193 KK)

 

Regulamin wprowadzi się po całkowitym zakończeniu prac modernizacyjnych Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 34 w Bydgoszczy.

 

Wszelkie uwagi lub pytania do Projektu Regulaminu proszę zgłaszać do Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 34 w Bydgoszczy e-mailem na adres sp34.dyrektor@edu.bydgoszcz.pl

 


Pliki do pobrania: