Projekt regulaminu "Orlika wodnego".
Projekt Regulaminu korzystania z obiektu
„Wodny Orlik”
ul. Smukalska 177
będącego w trwałym zarządzie
Szkoły Podstawowej nr 34 w Bydgoszczy
-
Obiekt jest ogólnodostępny dla dzieci, młodzieży szkolnej oraz osób dorosłych.
-
Obiekt przeznaczony jest do realizacji :
- grupowych spotkań edukacyjnych, integracyjnych, rekreacyjnych i sportowych szkolnych grup młodzieży miasta Bydgoszczy.
- realizacji spotkań zorganizowanych grup harcerskich, klubowych, stowarzyszeniowych.
-
Na obiekcie w dyspozycji korzystających pozostają:
- pomieszczenia budynku (sala edukacyjna, aneks kuchenny, 2 szatnie, 3 toalety)
- wiata widokowa,
- krąg integracyjny na zewnątrz budynku
- mini parking ( 2 pojazdy)
-
Wstęp jest bezpłatny z wyjątkiem płatnego wykorzystania pomieszczeń oraz wyposażenia i udostępnianego sprzętu.
-
Z obiektu należy korzystać zgodnie z warunkami technicznymi eksploatacji oraz zasadami dobrosąsiedzkiego współżycia.
-
Obiekt będzie dostępny codziennie w godzinach dla grup wcześniej umówionych 900 - 1800, w dni wolne od pracy (soboty, niedziele) w godzinach 1200 – 1800. W święta oraz w okresie zimowym (od grudnia do końca marca) obiekt nie będzie udostępniany.
-
W czasie roku szkolnego, w dni robocze, w godzinach 900 – 1600kompleks udostępniony jest wyłącznie grupom zorganizowanym szkół i placówek oświatowych miasta Bydgoszczy.
-
Zajęcia prowadzone w godzinach określonych w punkcie 2 odbywają się pod nadzorem instruktora, nauczyciela lub innej uprawnionej osoby odpowiedzialnej za organizację i bezpieczeństwo.
-
Harmonogram wykorzystania obiektu udostępniony będzie (po zakończeniu prac modernizacyjnych oraz stanu pandemii) na stronie internetowej szkoły www.sp34.edu.bydgoszcz.pl pod zakładką „Wodny ORLIK”. Korzystanie z obiektu jest możliwe po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z dyrektorem szkoły i wpisaniu do harmonogramu lub rejestru użytkowników.
-
Przedstawiciel zespołu - osoba dorosła - osób korzystających z obiektu przyjmuje pełną odpowiedzialność za powierzone mienie co dokumentuje w spisie wynająć obiektu.
-
Dorośli mogą korzystać z obiektu po wcześniejszym uzgodnieniu z zarządzającym, dyrektorem Szkoły Podstawowej nr 34 w Bydgoszczy.
-
Jednocześnie z obiektu może korzystać do 25 osób
Na ogrodzonym terenie obiektu nie przewiduje się miejsca dla osób postronnych – nie wchodzących w skład grupy, która będzie obiekt wykorzystywała.
-
Teren obiektu będzie objęty ciągłym video-monitoringiem.
-
Korzystający z obiektu są zobowiązani do zachowania porządku i czystości na całym obiekcie, przestrzegania przepisów bhp i p.poż, podporządkowania się poleceniom instruktorów i pracowników obsługi oraz zachowywania się w sposób kulturalny.
-
Osoba odpowiedzialna za prowadzenie działań, zajęć na terenie obiektu zobowiązana jest przed ich rozpoczęciem do sprawdzenia stanu technicznego i zapoznania uczestników z instrukcją funkcjonowania na terenie obiektu. Ewentualne nieprawidłowości należy zgłaszać bezzwłocznie zarządzającemu.
-
Administrator –zarządzający kompleksu boisk nie ponosi odpowiedzialności za:
-
bezpieczeństwo osób naruszających niniejszy regulamin,
-
szkody powstałe w wyniku działania osób trzecich,
-
rzeczy pozostawione bez opieki.
-
-
Za bezpieczeństwo osób korzystających z obiektów podczas zorganizowanych zajęć sportowych, rekreacyjnych i integracyjnych odpowiada osoba prowadząca te zajęcia.
-
Dzieci i młodzież do lat 18 mogą korzystać z obiektu wyłącznie pod opieką osoby dorosłej.
-
Osoby korzystające z obiektu ponoszą odpowiedzialność materialną za ewentualne zniszczenia.
-
Na terenie obiektu i w jego najbliższym otoczeniu obowiązuje całkowity zakaz:
-
spożywania alkoholu,
-
palenia tytoniu,
-
używania środków odurzających,
-
przebywania będąc pod wpływem ww. środków,
a ponadto zabrania się :
-
wprowadzania na teren obiektu zwierząt,
-
wchodzenia na ogrodzenie,
-
korzystania z obiektu bez zgody zarządzającego,
-
przebywania i korzystania z obiektu poza godzinami otwarcia.
Nad prawidłowym korzystaniem z obiektu czuwa organizator spotkań, zajęć eventów, który ma prawo przerwać zajęcia i wyprosić poza obiekt osoby niestosujące się do postanowień niniejszego regulaminu.
Niezastosowanie się do niniejszego regulaminu może być skierowane do postępowania karno-administracyjnego (z art.51 § 1 i 2 KW, art. 54 KW) a w szczególnych przypadkach na drogę postępowania karnego (art.193 KK)
Regulamin wprowadzi się po całkowitym zakończeniu prac modernizacyjnych Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 34 w Bydgoszczy.
Wszelkie uwagi lub pytania do Projektu Regulaminu proszę zgłaszać do Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 34 w Bydgoszczy e-mailem na adres sp34.dyrektor@edu.bydgoszcz.pl
Pliki do pobrania: