Zasady odpłatności za obiady w roku szkolnym 2025/2026
4. Brak terminowej wpłaty może skutkować naliczeniem odsetek ustawowych za czas opóźnienia.
5. Wysokość miesięcznej opłaty jest podawana na tablicy informacyjnej w holu głównym szkoły oraz na stronie internetowej, a rodzice dzieci przedszkolnych najpóźniej do 8. dnia każdego miesiąca otrzymują pisemną informację.
6. Każdą nieobecność dziecka należy zgłaszać u intendentki szkoły z 1-dniowym wyprzedzeniem do godz. 15:00 (również telefonicznie 52-328-32-00 lub mailowo na adres intendentkasp34@gmail.com). Jeżeli rodzic nie zgłosi nieobecności dziecka, odpis nie będzie uwzględniony przy kolejnej płatności.
7. Zwrot kosztów za niewykorzystane posiłki przysługuje od dnia po zgłoszeniu nieobecności, a opłata będzie odliczona w następnym miesiącu.
8. Nieuzasadniona lub niezgłoszona nieobecność dziecka na posiłku nie podlega zwrotowi.
9. Rezygnację z obiadów zgłasza się na piśmie w sekretariacie szkoły.
10. Kwota przekazana na konto szkoły musi być zgodna z kwotą wskazaną w abonamencie, nie dopuszcza się dokonywania przez rodziców/prawnych opiekunów zaakrągleń.